جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر داد

ایجاد 1800 شغل در راستای اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی در لرستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سال گذشته در راستای اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی در لرستان 1800 شغل ایجاد شده است
کد خبر: ۸۷۲۸۷۰۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار حبیب الله توکلی گفت: ظرفیت‎های لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی در حال شناسایی است.

وی احیای بخش‎های غیر فعال در لرستان را یکی دیگر از اقدامات در دستور کار در این حوزه خواند و افزود: یکی از اقدامات سپاه این استان در سال گذشته سرمایه‎گذاری 300 میلیارد تومانی در راستای اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی بود که نتیجه این سرمایه‎گذاری راه‌اندازی مشاغل، صنایع و کارگاه‎های زودبازده بوده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: یکی از وظایف سپاه شهرستان سلسله شناسایی ظرفیت‎های اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای توانمندسازی این ظرفیت‎ها است.

توکلی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی سپاه لرستان در سال گذشته زمینه اشتغال یک‌هزار و 800 جویای کار را فراهم کرده است.

وی در پایان با قدردانی از زحمات مراد امامی فرمانده اسبق سپاه شهرستان سلسله افزود: امامی فرمانده‎ای مدیر، مومن و انقلابی است.

در ادامه فرماندار سلسله با بیان ویژگی‎های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی‎های سپاه به عنوان محل تبلور ارزش‎ها مردمی بودن این نهاد است.

قدرت الله فلاح‎نژاد رشادت‎های نیروهای مومن و انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و قدرت ایران اسلامی در دنیا خواند و اظهار کرد: ولایی بودن مهمترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تداوم عزت و اقتدار سپاه پاسداران در گرو ولایی بودن این مجموعه است و نه تنها سپاه بلکه همه اقشار مختلف مردم باید تحت رهبری مقام عظمای ولایت به تکالیف خود عمل کنند.

فرماندار سلسله بیان کرد: استان لرستان به عنوان یکی از سه استان مرکز پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور از ظرفیت  بالایی در جذب سرمایه و راه‌اندازی مجموعه‎های تولیدی برخوردار است.

ارسال نظرات