عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

درباره جزئیات آمار رشد اقتصادی از آقای روحانی بپرسید

سید تقی کبیری گفت: کیفیت و کمیت آماری که توسط دولت اعلام شده است و اینکه از چه میزان صحت و سقم برخوردار است را از خود آقای روحانی سوال بپرسید.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۷۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کارخانجات به تعطیلی رفته یا ورشکسته یا با ظرفیت از کمتر از 30 درصد فعالیت می‌کنند چرا آقای رییس جمهور آمار رشد اقتصادی را 4.4 اعلام کرده است اظهار داشت: پاسخ این سوال را از آقای رییس جمهور بپرسید نه از بنده که نماینده مجلس هستم.

وی با بیان اینکه باید آمارهای ارائه شده رشد اقتصادی مورد بررسی قرار بگیرد افزود:  باید بررسی دقیق نسبت به آمارهای مختلفی که از سوی سازمانه های مختلف ارائه می‌شود اما با این تصور که آمار رشد اقتصادی4.4 درصد از صحت کامل برخوردار باشد ولی آنچه در فضای جامعه در مباحثی چون کسب و کار کمتر مشهود  است  و مشاهده می‌شود این است که نرخ رشد اقتصادی باید در سفره مردم لحاظ شود که کمتر دیده می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در خاتمه افزود: کیفیت و کمیت آماری که توسط دولت اعلام شده است و اینکه از چه میزان صحت و سقم برخوردار است را از خود آقای روحانی سوال بپرسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار