معاون وزیر کشور در اردبیل:

58 پروژه امسال در اردبیل به بخش خصوصی واگذاری می‌شود

58 پروژه امسال در اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود که این یک گام مثبت در راستای اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و مورد نیاز مردم منطقه است که امیدواریم این روند در تمامی استان‌های کشور اجرایی شده و مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۶۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خندان‌دل  در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: دولت با وجود اینکه تلاش بسیاری را در راستای توسعه عمرانی، شهری و روستایی انجام می‌دهد ولی متاسفانه محدودیت منابع مالی اجرای بسیاری از پروژه‌ها را با روند کندی مواجه کرده که در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تخصیص اعتبارات حدود 50 درصد زمینه تحقق فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بحث واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کنیم تا برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و تا تکمیل این پروژه‌ها یاری‌رسان دولت باشند.

معاون وزیر کشور افزود: با این کار به‌طور یقین کارآمدی نظام اقتصادی بهبود یافته و خوشبختانه در این رابطه همراهی و همدلی مناسبی در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل وجود دارد و این استان جزو استان‌های برتر و پیشرو در رابطه با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی است.

خندان‌دل بیان کرد: 58 پروژه امسال در اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود که این یک گام مثبت در راستای اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و مورد نیاز مردم  منطقه است که امیدواریم این روند در تمامی استان‌های کشور اجرایی شده و مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت در رابطه با هزینه‌کرد اعتبارات به تمامی پروژه‌های عمرانی در کشور محدودیت دارد چرا که در حال‌حاضر برای تکمیل تمامی پروژه‌های عمرانی کشور حدود 12 برابر بودجه عمرانی امسال اعتبار مورد نیاز بوده که این تخصیص اعتبارات از عهده دولت خارج است.

ارسال نظرات