خبرهای داغ:

خدمت رسانی به جامعه، فرهنگ جهادی بسیجیان را نشان می دهد

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سپاه امامت تبریز با اشاره به کار جهادی بسیجیان این حوزه در مسجد مالک اشتر خسروشهر، گفت: خدمت رسانی به جامعه علاوه بر اینکه به آبادانی کشور کمک می کند، فرهنگ جهادی و روحیه شهادت و ولایت مداری بسیجیان را نیز نشان می دهد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

یوسف بابازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و سنوات گذشته، بسیجیان در سنت حسنه ای به نام اردوهای جهادی شرکت کرده و با حضور در مناطق نیاز به مرمت و بازسازی، فعالیت های جهادی خود را به نحو شایسته انجام دادند.

وی تاکید کرد: عشق به ولایت و انقلاب و داشتن روحیه جهادی می تواند بسیجیان را برای کمک به پیشرفت کشور در همه زمینه ها مصمم تر کند و با این روحیه است که بهترین زمان برای اوقات فراغت خود را صرف بهترین کارها که همان کار برای خدا و رضایت بندگان خداست، صرف می کنند.

بابازاده از بسیج به عنوان ارزشمند ترین نیروی انقلاب یاد کرد و ادامه داد: روحیه جهادی و ولایتمداری بسیجیان، با قدرت جاذبه قوی جوانان را به بسیج و انقلاب و دفاع از آرمان های انقلاب سوق می دهد چراکه شاهد هستیم در اردوهای جهادی از همه طیف و اقشار مختلف جامعه شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها