مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

سبک زندگی اسلامی روحیه امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: سبک زندگی اسلامی روحیه امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند، این سبک از زندگی استفاده بهینه از فرصت‌ها است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۵۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان و مدیران عقیدتی حوزه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهداء در بندر چارک اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان ایران و دشمنان اسلام این است که سبک زندگی مسلمانان را عوض کنند و شبیه رفتار و زندگی خودشان کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تغییر سبک زندگی اسلامی را به غربی از اهداف شوم دشمن عنوان کردند و سبک زندگی اسلامی را یکی از مسائل مهم می‌دانند و لازمه حیات طیبه را ترویج سبک زندگی اسلامی می‌دانند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی روحیه امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند، این سبک از زندگی یعنی استفاده بهینه از فرصت‌ها است.

عمرانی در پایان تصریح کرد: جهان‌بینی توحیدی ایجاد می‌کند که انسان سبک و سیاق زندگی خود را بر اساس اصول پذیرفته شده مکتب تنظیم کند و یک مسلمان موظف است بر اساس آموزه‌های دینی و سیره ائمه معصومین(ع) روش زندگی خود را تنظیم کند.

ارسال نظرات