خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

مسجدستیزی از برنامه های مهم استکبار جهانی است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز جهانی مسجد، مسجد ستیزی را از برنامه های مهم استکبار جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۷۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به روز جهانی مسجد(31مرداد)، گفت: در این روز صهیونیست ها مسجد الاقصی(نخستین قبله مسلمانان) را آتش زدند تا بتوانند با مسلمانان مقابله کنند.

وی افزود: جبهه مقاومت و فلسطینیان تا آزادی مسجد الاقصی، دست از قیام خود برنخواهند داشت چراکه رژیم جعلی صهیونیسم روز به روز به سمت استیصال می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه این روز(روز جهانی مسجد) باید ارج نهاده شود، به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کنار اقامه نماز در مساجد تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مساجد باید کانون پیاده‌سازی برنامه‌های متنوع فرهنگی و اعتقادی برای جوان‌ها باشند، اظهار داشت: باید با اجرایی چنین برنامه هایی قشر جوان جامعه جذب مساجد شوند آن هم در برهه ای که مسجدستیزی در راس اقدامات استکبار قرار دارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به کودتای 28 مرداد پرداخت و آن را نتیجه اعتماد به امریکا و حضور نداشتن مردم در صحنه دانست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم ایران همیشه از امریکا ضرر دیده اند، تسلط بر امور سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور را از نتایج این کودتا برشمرد.

وی در ادامه همچنین با گرامیداشت روز پزشک(یکم شهریور) اظهار امیدواری کرد که پزشکان با الگو قرار دادن ابوعلی سینا نسبت به بیماران متعهدانه رفتار کنند.

آیت الله شبستری با قدردانی از پزشکان متعهد، یادآور شد: در هر صنفی افراد بی‌انصاف وجود دارد و نباید به خاطر یک عده با حقوق‌های نجومی همه پزشکان را با یک دید نگاه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها