برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در هرمزگان مورد تجلیل قرار گرفتند

همزمان با ولادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور خدام حرم مطهر امام رئوف، از برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان هرمزگان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۰۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور برگزیدگان و خدام حرم مطهر رضوی در امامزاده سیدمظفر بندرعباس برگزار شد.

محسن زینلی تختی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی درباره راهکارهای رونق کتابخوانی در جامعه گفت: برگزاری مسابقات موضوعی و تخصصی کتابخوانی یکی از راه های علاقه مند کردن مردم به مطالعه کتاب های فاخر است.

وی ضمن اشاره به نحوه برگزاری و روند اجرای جشنواره، خاطرنشان کرد: در ششمین دوره جشنواره رضوی با انتخاب کتاب هایی برای گروه های سنی مختلف امکان شرکت همه مردم از کودک تا بزرگسال در جشنواره فراهم گردید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان افزود: اضافه شدن بخش خانوادگی ابتکار دیگری بود که باعث ایجاد همدلی و نشاط بین اعضای خانواده می شود.

وی ادامه داد: شرکت افراد با گروه های سنی مختلف از سراسر استان، بیانگر علاقه و دلدادگی مردم به امام علی ابن موسی الرضا(ع) است و امیدواریم با همکاری دستگاه های فرهنگی استان چنین جشنواره هایی محدود به یک مناسبت خاص نگردد و در تمام طول سال شاهد برگزاری مسابقات تخصصی باشیم.

زینلی تختی در پایان گفت: کتابخوانان هرمزگان در تمامی پخش ها حضور پرشوری در این مسابقه داشتند و در پایان 1 خانواده در بخش خانوادگی، 14 نفر در بخش فردی و 8 کتابدار به قید قرعه به عنوان برگزیدگان انتخاب شده و از آنان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ششمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور در تیرماه سالجاری برگزار شد و برگزیدگان در دهه کرامت مشخص شدند.
ارسال نظرات