دیدار مسئولان استانی و شهرستانی با آزادگان جنگ تحمیلی در نمین

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، فرماندار نمین با آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان نمین دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۹۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل و فرماندار و مدیر بنیاد شهید شهرستان نمین طی مراسمی با آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با آزادگان شهرستان نمین اظهار کرد: ایثار و پایمردی آزادگان سرافراز در زندان ها و اردوگاه های مخوف رژیم بعثی عراق نمونه وفاداری رزمندگان اسلام به حضرت امام راحل، ولایت فقیه و آرمانهای والای انقلاب اسلامی یود.

علی منصور لکورج گفت: ارائه خدمات بهتر به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان استان نسبت به گذشته در اولویت برنامه ها قرار گرفته و علاوه بر افزایش خدمات ارائه شده برای حل مشکلات این خانواده ها نیز تلاش خواهد شد.

در ادامه این دیدار نیز فرماندار شهرستان نمین کرد: ۲۶ مردادماه، روزی که میهن اسلامی شاهد حضور کبوتران سبک بالانی بود که پس از سالها اسارت و تحمل رنج های وصف ناپذیر قدم به خاک پاک ایران گذاشتند.

فرهاد عبدالعلی پور گفت: این روز مبارک نتیجه مقاومت آزادگان و دلاوری های رزمندگان اسلام است که در برابر جبهه باطل با عزت و صلابت ایستادگی کردند.

به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان گرانقدر شهرستان نمین با حضور مدیرکل و معاون توسعه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و فرماندار و رئیس اداره بنیاد این شهرستان تجلیل شدند.

ارسال نظرات