فرمانده سپاه عاشورا؛

آرزو به دل مانده‌اند تا یک انفجار در کشور رخ دهد

سردار کریمیان گفت: زمانی که دشمن دید از طریق فشار تحریم نمی‌تواند به ایران نفوذ کند، پایِ میز مذاکره آمد.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ سردار غلام عسگر کریمیان در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی صحرایی مدافعان حرم با بیان اینکه افتخار می کنیم در لشکری خدمت می کنیم که فردی همچون شهید باکری فرمانده آن بوده است، اظهار داشت: این اردو بهرترین مکان برای یاد کردن شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم می باشد.
 
وی در همین راستا ادامه داد: این اردو با ظرفیت ۵۰ درصدی گردان‌های مردمی امام حسین (ع) در حال برگزاری است و ستون فقرات اصلی را نیروهای پایور و مابقی نیروها را بسیجی ها تشکیل می دهند.
 
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وجود این گردان‌ها در همه جای استان ،گفت: این نیروها به گونه ای آموزش دیده اند که هنگام مواقع اضطراری با یک اشاره فرمانده منطقه پای کار حاضر خواهند شد.
 
وی خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته اندیشکده های آمریکایی تحقیقاتی را بر روی راه های نفوذ نظامی به کشور را مورد بررسی قرار دادند که در نتیجه پی بردند که به هیچ طریق نمی توانند به ایران نفوذ کنند.
 
کریمیان تنها راه دشمن را مذاکره عنوان کرد و بیان داشت: دشمن بعد از اینکه مشاهده کرد دیگر نمی تواند از طریق تحریم ها بر ایران فشار وارد کند با راه مذاکره وارد عمل شد و در ماه های اخیر بسیار سعی دارد امنیت کشور را مختل کند ولی آرزو به دل ماند تا بتواند حتی یک انفجار رخ بدهد.
 
وی در پایان به کودتای اخیر ترکیه اشاره کرد و افزود: کشوری که ادعای تشکیل حکومت عثمانی را داشت گرفتار ارتش خودش شده است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا
انتهای پیام/
ارسال نظرات