مسوول اردویی راهیان نور دریایی سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با «بسیج»:

IPC را علنی کنید تا مردم هم از پشت پرده‌ها بدانند

رسول جهاندار گفت: به عنوان خادم ملت معتقدم که مخفی کاری در قراردادهای جدید نفتی اعتماد مردم را کم می‌کند و مردم مطمئن نیستند پشت پرده‌های حوزه نفت و انرژی بر چه اساسی طرح ریزی می‌شود؟!
کد خبر: ۸۷۳۰۰۷۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

 رسول جهاندار مسوول اردویی راهیان نور دریایی سپاه امام سجاد(ع)  استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مردم و کارشناسان اقتصادی نسبت به قرارداد جدید موسوم به IPC   دغدغه دارند و چرا مجلس غیر علنی بررسی می‌کند اظهار داشت: رهبری معظم در زمان دستگیری افسران آمریکایی تاکید داشتند تا فرماندهان تفکر به موقع داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضع هسته‌ای را برای صنعت نفت و انرژی در نظر داشته باشیم افزود: قرارداد IPC باید شفاف سازی شود و مردم هم از مفاد این قراردادهای جدید نفتی و انرژی آگاهی یابند و مطلع شوند تا اعتماد سازی لازم صورت بگیرد.

جهاندار بیان داشت: به عنوان خادم ملت معتقدم که مخفی کاری در قراردادهای جدید نفتی اعتماد مردم را کم می‌کند و مردم مطمئن نیستند پشت پرده‌های حوزه نفت و انرژی بر چه اساسی طرح ریزی می‌شود؟!

وی در خاتمه افزود: امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس با چشمانی باز قراردادها را مورد بررسی و نظارت قرار دهند کنند و مجلس بررسی در مورد قراردادهای جدید نفتی را علنی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار