فرماندار بندرلنگه:

مردم ایران جنایات منافقین کوردل را هرگز فراموش نمی‌کنند

فرماندار بندرلنگه گفت: مردم ایران جنایات منافقین کوردل را هرگز فراموش نمی‌کنند و این از ذلت آنهاست که فکر می‌کنند مردم جنایات آنها را فراموش کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۴۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل پاسلار ظهر امروز در شورای اداری در جمع مسؤولان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرلنگه با گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: این دو شهید عزیز توسط منافقان کوردلی به شهادت رسیدند که زمانی با حمایت‌های صدام و استکبار جهانی دستشان به خون جوانان و مردم ما آلوده شده است.

وی افزود: همان منافقین امروز دایه‌دار حقوق بشر و دموکراسی هستند در صورتی اگر به پرونده آنها نگاه کنیم در زمان جنگ با صدام معدوم برای ضربه زدن به ما و علیه کشورمان همکاری می‌کردند و چه بعد از جنگ با عملیات مرصاد خصومت خود را با مردم نشان دادند.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: مردم جنایات این گروهک خبیث را در کشتار مردم بی‌گناه فراموش نکرده‌اند و این از ذلت آنهاست که خیال باطل دارند و فکر می‌کنند مردم جنایات آنها را فراموش کرده‌اند.

پاسلار در پایان تصریح کرد: آنها آن‌قدر ساده اندیشند که فکر می‌کردند با ترور علما و مسؤولان و انقلابیون می‌توانند جلوی حرکت انقلاب را بگیرند اما خون آنها درخت انقلاب را آبیاری کرد و ثمره خون این عزیزان باعث قدرت هر چه بیشتر نظام اسلامی ما شد.

ارسال نظرات