مسئول بسیج رسانه گلستان:

بسیج رسانه به دنبال درمان فضای دوقطبی رسانه هاست

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه، تربیت کادر رسانه ای تراز انقلاب اسلامی و جلوگیری از دوقطبی و سیاست زدگی است، که امروز بسیاری از رسانه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۸۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،"علی محمد جعفری" مسئول بسیج رسانه استان گلستان در آیین افتتاح دفتر بسیج رسانه علی آباد کتول بیان کرد:  مجموعه بسیج رسانه با توجه به رشد رسانه ها در سال های اخیر، شاید دیر در سپاه شکل گرفت اما این خلاء بعد از 38 سال پُر شده و فعالیت خود را در ارتباط با رسانه ها آغاز کرده است.

وی با اشاره به کودتای اخیر ترکیه، اظهار کرد: در کشور ما هم اتفاقات ریز و درشت زیادی رخ می دهد اما همواره به کمک نیروی مردمی بسیج  از پیشروی و آسیب رسانی این اتفاقات به نظام اسلامی جلوگیری  شده است، بسیج رسانه هم با همین نگاه برای بهبود فضای رسانه ای  کشور شکل گرفته و در راه اندازی کانون های خود در شهرستان های مختلف برای تقویت جبهه رسانه های انقلاب اسلامی است.

جعفری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بعد از گرگان، دومین کانون بسیج رسانه استان گلستان در علی آباد کتول راه اندازی شده است، افزود: 4 شهید از 7 شهید والامقام عرصه رسانه گلستان متعلق به مردم شهید پرور علی آباد کتول است که این نشان دهنده سابقه طولانی فعالیت های رسانه ای و استکبار ستزی اصحاب رسانه این شهرستان از همان آغاز انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان در ادامه تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی را یکی از اهداف مهم بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف بسیج رسانه جلوگیری از دوقطبی شدن و سیاست زدگی مدنظر مقام معظم رهبری در فضای رسانه است  و برای رسیدن به این مهم، همواره فراجناحی عمل کرده است.

جعفری با بیان اینکه فضای رسانه ای استان گلستان در حال دست و پنجه نرم کردن با سیاست زدگی است، افزود: بسیج جای پرداختن به مسائل جناحی نیست و هرکس با هر نگاه جناحی می تواند در جامعه بسیجی وارد شده و به انقلاب اسلامی کمک کند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان خاطر نشان کرد: بر اساس آمارها، 17 درصد از طلاق های جامعه به دلیل مشکلات فضای مجازی اتفاق می افتد که نشان دهنده استفاده غلط از این فضا است، اما بسیج رسانه می خواهد فضای درست استفاده از رسانه را آموزش دهد تا کمتر شاهد چنین اتفاقات تلخی در کشورمان باشیم.


ارسال نظرات