کارگاه حفظ و انسجام مربیان عقیدتی سیاسی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت اساتید و مربیان ، بررسی و جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات اساتید و مربیان و حفظ و انسجام مربیان ناحیه مقاومت شهید باهنر برگزار شد
کد خبر: ۸۷۳۰۸۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام طالبی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید باهنر در مراسم افتتاحیه این کارگاه که باعنوان عوامل ماندگاری انقلاب برگزار گردید ؛ زمان شناسی را رکن اصلی هر فرد انقلابی دانست و گفت :علم و تقوا در هر کاری واجب است اما مهمتر از همه اینها زمان شناسی است چرا که اگر زمان نشناس باشیم به مملکت ما قطعا آسیب خواهد رسید.

وی حاکمیت الهی ،قدرت و نفوذ معنوی رهبر، وحدت و همبستگی تمام اقشار،حفظ پایگاه های انقلابی را ازجمله وی‍ژگی های انقلاب عنوان کرد.

آقاخانی کارشناس سیاسی در ادامه این کارگاه به بیان برخی چالش ها و رویش های انقلاب پرداخت و افزود :از 37سال گذشته تا کنون انقلاب اسلامی از فراز و نشیب های زیادی عبور کرده که همه آن می تواند عبرت باشد .

وی افزود: عوامل ماندگاری انقلاب باعث رویش انقلاب می شود و در مقابل برخی از کارها و رفتارها که جامعه از آن رنج می برد باید اصلاح گردد.


 
در پایان این کارگاه آموزشی برای تمام مربیان شرکت‌کننده گواهی معتبر صادرگردید.

ارسال نظرات