به مناسبت روز جهانی مساجد:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد پیامی صادر نمود

در این پیام آمده است:روز مساجد، فرصتی است برای ارج نهادن به جایگاه رفیع مسجد به عنوان کانون وحدت، اقتدار و نمادهویت امت اسلام.
کد خبر: ۸۷۳۱۳۰۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد در پیامی روز مساجد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

رژیم صهيونيستی در سال1348 هجری شمسی (21 آگوست 1969) مسجدالاقصی قبله اول مسلمین را به آتش کشيد٬ وموجی از اعتراض در کشورهای اسلامی شکل گرفت و این جنایت رژیم نجس کودک کش، آتش خشم و انزجار مسلمانان جهان را نسبت به این غده سرطانی شعله ور ساخت و چهره کریه وزشت آنان را برملاتر از همیشه نمود و بنابر درخواست جمهوری اسلامی ايران، این روز از سوی سازمان كنفرانس اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

30 مردادماه یادآور حادثه ای است که از یک سو بیانگر عمق دشمنی صهیونیسم جهانی نسبت به اسلام عزیز و پیروان این مکتب حیات بخش است و از سوی دیگرفرصتی است برای ارج نهادن به جایگاه رفیع مسجد به عنوان کانون وحدت، اقتدار و نمادهویت امت اسلام.

به همین مناسبت؛ روز جهانی مساجد و روز قشر بسیج مساجد و محلات را برهمه دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت و تمامی بسیجیان جان بر کف استان تبریک و تهنیت گفته و آرزوی ارتقای بیش از پیش جایگاه مساجد در جامعه اسلامی را داریم.

ارسال نظرات