کسب رتبه برتر قرآن و نهج البلاغه توسط دانش آموزان میاندرود مازندران

از افتخار‌آفرینی دانش‌آموزان میاندورودی در سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن خبر داد و گفت: زهرا کافتری از دبیرستان حضرت معصومه(س) ولوجا در رشته نهج‌البلاغه و رقیه بالویی از دبیرستان حضرت زینب(س) جام‌خانه در رشته حفظ قرآن موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۰۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهروز عرب‌خزائلی در میاندورود از افتخار‌آفرینی دانش‌آموزان میاندورودی در سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن خبر داد و گفت: زهرا کافتری از دبیرستان حضرت معصومه(س) ولوجا در رشته نهج‌البلاغه و رقیه بالویی از دبیرستان حضرت زینب(س) جام‌خانه در رشته حفظ قرآن موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه میاندورود موفق به کسب رتبه دوم در میانگین نمرات خردادماه سال 95 هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش شد، تصریح کرد: از جمله موارد حائز اهمیت در این باره تقویت بنیه علمی دانش آموزان با برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، استفاده از افراد مجرب و فعال در امور آموزشی، برگزاری کلاس‌های جمع‌بندی دروس نهایی، مشاوره با خانواده‌ها در تبیین اهمیت و ضرورت یادگیری، ایجاد انگیزه در معلمان و دانش آموزان از جمله موادی است که منجر به کسب این رتبه از بین 27 شهرستان شده است.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه در مسابقات کشوری فیلم داستانی حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، سه دانش آموز میاندورودی موفق به کسب رتبه نخست شدند، اظهار کرد: سیده زهرا حسینی، فاطمه‌زهرا عباس‌زاده و مهیا رجبی از دبیرستان نمونه دولتی شهید اکبری موفق به کسب این رتبه شدند.

این مسؤول به طرح اسکان مسافران تابستانی در مدارس میاندورود اشاره کرد و ادامه داد: چهار مدرسه با 26 کلاس از جمله دبیرستان فنی حجاب، شهید ولی‌زاده سورک، کمیل دارابکلا و دبستان اکبر شاهسوارانی اسلام‌آباد برای اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شد.

وی در پایان گفت: تاکنون میزبان 204 خانوار که 140 نفر خانوار مربوط به فرهنگیان بوده و در مجموع بیش از یک‌هزار نفر از مسافران اسکان داده شدند.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها