خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان:

عامل ماندگاري انقلاب، پايبندي ملت به پيام غدير است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در دوره تربيت و تعالي بسيجيان حوزه فاطمة الزهرا(س) ليلان، عامل ماندگاري انقلاب اسلامي را پايبندي ملت به پيام سياسي غدير دانست.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۱۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا همچنین رمز ثبات و تداوم پيروزي هاي کشورمان را پس از انقلاب اسلامي، پيروي ملت از ولايت عنوان کرد.

وي اظهار کرد: اگر در صدر اسلام مردم به پيام غدير عمل مي كردند، اميرالمومنين (ع) 25 سال خانه نشين نشده و جنگهاي جمل، صفين و نهروان بر حكومت اسلامي تحميل نمي شد.

مهدي نيا خاطرنشان كرد: اينكه در طول 38 سال پس از انقلاب اسلامي با وجود همه هجمه ها،توطئه ها و كارشكني هاي داخلي و خارجي اين نظام پابرجا مانده، تجربه اي است كه ملت از صدر اسلام آموخته و هرگز رهبري را تنها نمي گذارند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم موضع گيري هاي مسئولان بر خلاف رهبري نباشد، تاکید کرد: مردم منتظر هستند مسئولان كشور، تدابير نايب امام زمان(عج) را مو به مو اجرا کنند و عملكرد آن ها را در اين خصوص رصد مي كنند.

وي با اشاره به در پيش بودن دهه امامت و ولايت، افزود: همه ما وظيفه داريم با برنامه هاي مختلف در بعد شخصي و اجتماعي نسبت به گراميداشت عيد غدير، اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها