فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

برنامه های فرهنگی نیاز روز در مساجد اجرا شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت:در مقابل هجمه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران باید برنامه‎های فرهنگی نیاز روز در مساجد اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بروجرد لرستان، محمد پاپی‎نژاد  درهمایش ائمه جماعات، هیئت امنا و خادمان مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت این شهرستان اظهار کرد: امروزه که دشمنان در جبهه جنگ نرم فرهنگی پایه‎های اعتقادی و دینی امت اسلامی را هدف قرار داده‎اند باید برنامه‎های فرهنگی نیاز روز در مساجد اجرا شود.

وی با گرامیداشت 31 مرداد ماه روز جهانی مسجد عنوان کرد: صهیونیست‎ها 47 سال پیش با به آتش کشیدن و هتک حرمت مسجد الاقصی جنایاتی را رقم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت برنامه ریزی‎های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در کنار برنامه‎های عبادی در مساجد تاکید کرد: مساجد امروزه باید به عنوان سنگرهای اصلی برای دفاع از ارزش‎های دینی و انقلابی برنامه داشته باشند.

پاپی‎نژاد هدف دشمنان را انحراف جامعه اسلامی ایران خواند و افزود: هیئت امنا، ائمه جماعت، پایگاه‎های مقاومت، کانون فرهنگی و نمازگزاران مساجد باید با اتحاد در راستای استحکام بیش از پیش این سنگرها گام بردارند و  در جهت مقابله با برنامه ریزی‎های دشمنان تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: مساجد باید نقش خود را در پرورش نیرو در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بسته بودن درب مساجد در  طول روز را یکی از آسیب‎های مساجد دانست و تصریح کرد: مساجد و بقاع متبرکه امامزادگان باید در طول روز باز باشند و مومنان در مساجد تردد داشته باشند.

پاپی‎نژاد بیان کرد: با توجه به تلاش دشمنان با انواع سرگردانی‎های غیر دینی به منظور ایجاد فاصله میان قشر جوان و نوجوان با اعتقادات دینی مسجد به عنوان یک جایگاه امن باید در دسترس این قشر عظیم جامعه باشد.

وی از ائمه جماعات به عنوان راهنمایان و مربیان بسیجیان در مساجد یاد و خاطر نشان کرد: بسیجیان باید در مساجد خدمتگزار نمازگزاران، ائمه جماعات و هیئت امنا باشند.
ارسال نظرات