پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت هفته دولت گفت: هفته دولت یادگار دوران خدمت پرشور و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۹۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج خونین مردان استوار دولت و شهادت رئیس‌جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.

در پیام استاندار ذکر شده است: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزگار پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر و قدردانی از نیروهای مخلص و فداکاری است که در راه خدا و برای ساختن ایران سربلند تلاش می‌کنند.

در این پیام آمده است: هفته مبارک دولت در واقع اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت‌رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی قانونی و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی‌منت ندارند.

استاندار در این پیام آورده است: در ابتدای شروع هفته دولت فرصت را مغتنم شمرده و مجدداً از آحاد مردم استان که در استقبال از رئیس‌جمهور محترم و هیأت همراه سنگ تمام گذاشته؛ تقدیر نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت این هفته را به مردم خونگرم استان، مدیران محترم و کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی استان، تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض نموده، امیدوارم با عنایت خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تحقق اهداف متعالی این نظام و دفاع از ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

ارسال نظرات