57 طرح عمرانی در گچساران کلنگ‌زنی وبه بهره‌برداری می رسد

فرماندار گچساران از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 57 طرح عمرانی گچساران در هفته دولت با اعتبار 192 میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۰۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازیاسوج عبدالرحیم رحیمی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به همه دولتمردان نظام اسلامی اظهار کرد: سالروز شهادت دو شهید بزرگواری را در پیش داریم که صدیق‌ترین و باوفاترین یاران امام و بهترین خادمان برای مردم بودند.

وی گفت: همه مسؤولان در نظام اسلامی با تأسی از این شهیدان باید در راه خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

فرماندار گچساران به طرح‌ها و پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از 57 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر بیش از 192 میلیارد ریال در هفته دولت را خواهیم داشت.

رحیمی در ادامه ضمن گرامی‌داشت روز پزشک و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مغتنمی است که دستاوردها و خدمات نظام به مردم معرفی و با ایجاد روحیه امید در جامعه در پیشبرد اهداف و خدمات نظام کوشا باشیم.

وی افزود: این پروژه‌ها بیشتر در بخش توسعه و اصلاح برق، خدمات شهری، کشاورزی و طرح توسعه روستایی است.

رحیمی اظهار داشت: ساخت کانال‌های آبیاری و توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در مناطق مختلف، اجرای سیستم آبیاری بارانی، ساماندهی گلزار شهدا، ساخت 2 باب کتابخانه، گازرسانی به روستاهای آبتوت، انجیرسیاه، آبچیرک، زیرسازی و آسفالت روستاها و اجرای سنگ فرش و هم چنین افتتاح دو باب کتابخانه از پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: بیش از 130 پروژه بزرگ و کوچک در مناطق محروم این شهرستان در یک سال گذشته با بیش از 954 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت در مناطق محروم تلاش‌های زیادی را در این راستا انجام داده است، افزود: 51 پروژه عمرانی هم در سال گذشته و در هفته دولت داشتیم.

فرماندار گچساران گفت: پیش تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دوگنبدان، مجتمع پرواربندی 500 راسی گوساله، مدرسه 15 کلاسه، تولید کاغذ کرافس، بخش آی‌سی‌یو نوزادان، روشنایی جاده اصلی امامزاده جعفر، پروار بندی 10 راسی گوساله، کتابخانه عمومی شهرک بهارستان، اصلاح و توسعه آب بخشی از شهر دوگنبدان، سالن سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای، دبیرستان 10 کلاسه سمیه، پارک بانوان، چمن مصنوعی پارک بانوان از مهم‌ترین پروژه‌های سال قبل در هفته دولت بود.

ارسال نظرات