به مناسبت روز پزشك صورت گرفت

دیدار فرماندار با پزشكان بيمارستان امام خميني(ره) پارس آباد

رماندار پارس آباد در گرامیداشت روز پزشک با حضور در بیمارستان امام خميني (ره) شهرستان اين روز به همه پزشکان و کارکنان درمانی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۱۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، به مناسبت يك شهريور روز پزشک، اكبر صمدي فرماندار پارس آباد به همراه تني چند از مسئولین محلي با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان، این روز را به پزشکان تبریک و از زحمات آنان تقدیر کرد.

فرماندار پارس آباد در اين بازديداز خدمات شبانه روزي و دلسوزانه پزشکان شهرستان قدرداني كرد و گفت:پزشکی همان‌طور که در احادیث نیز تصریح‌شده شغلی معنوی است زیرا این پزشکان هستند که با عنایت خداوند به بیماران حیات دوباره می بخشند.

صمدي خدمات پزشكان در سلامت جامعه را مهم برشمرد و افزود: با افتتاح بیمارستان 120 تختخوابی پارس آباد که به بروزترین تجهیزات پزشکی مجهز خواهد شد، شاهد شکوفایی در حوزه بهداشت و درمان اين شهرستان خواهیم بود.

صادق زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نیز از حمایت ها و پیگیرهای فرماندار در رابطه با تجهیز بیمارستان و احداث کلینک تخصصی و کلینک غربالگری سرطان و شیمی درمانی تشکر کرد و گفت: در شهرستان پارس آباد 70 پزشک در حال حاضر به مردم قدر شناس این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند که بیشتر آنها متخصص می باشند.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات