یادداشت:

از کی تا حالا نجومی بگیران ذخایر نظام هستند

حمایت صریح سخنگوی دولت یازدهم از نجومی بگیران در حالی که آنان ذخیره نظام خواند.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۵۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، از دو ماه گذشته که دست حقوق بگیران نجومی در ایران روی شده است دولت به جای اینکه همسو با ملت و مجلس و سایر قوا پیگیر مطالبات مردمی در خصوص حذف نجومی بگیران و احقاق بیت المال باشد باز به دنبال دفاع از آنان و برگرداندن آنها به چرخه حمایت است.

این در حالی است که سخنگوی دولت علاوه بر رد آمارهای موجود در خصوص نجومی بگیران به فکر این است که راهی برای نجات نجومی بگیران از دست قانون پیدا کند.

اکنون که دست ها در پرداخت حقوق نجومی در برخی از شرکت های دولتی و بخش خصوصی تحت الحمایه دولت رو شده و مقام معظم رهبری نیز در سخنان ارزشمند اخیر خود بر بازگرداندان بیت المال و برکنار شدن نجومی بگیران تاکید داشتند و مردم نیز برخورد با نجومی بگیران را خواستار هستند این رفتار از سوی سخنگوی دولت مطلوب نیست.

سخنگوی دولتی که خود را به حرکت قانونی و تدبیر و امید مقید می داند نباید این چنین حرکتی را انجام دهد ، حرکتی که حمایت از نجومی بگیران را به دنبال داشته و نجومی بگیران تحت حمایت سخنگوی دولت نفس راحتی خواهند کشید.

امید می رود مسئولین کشوری با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برخورد جدی و صریح با این معضل اجتماعی که موجبات ناراحتی قشر عظیم ملت ایران را در بر داشته در برخورد قاطع بیت المال ملت را برگردانده و خاطیان را به دست قانون بسپارند.

به گزارش ازناو ، حرف ملت ایران این است که ذخایر نظام نباید نجومی بگیر باشند ، نجومی بگیری که ماهانه بین 70 تا 220 میلیون حقوق می گیرد ، درد اقشار مختلف جامعه را درک نخواهد کرد و نیازی نیست که ذخیره نظام باشد. ذخایر نظام باید حافظ بیت المال باشند نه نجومی بگیر تحت الحمایه دولت.

یادداشت از سید مصطفی مرادخانی

ارسال نظرات