رئیس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد

تکمیل پیست دو ومیدانی نیر با 600 میلیون ریال اعتبار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از اختصاص 600 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل پیست دوومیدانی چمن بردران شهید صوابی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۱۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر نگاهی با اشاره به اینکه تا کنون ۶۰۰ میلیون ریال برای پیست دو و میدانی اختصاص داده شده است گفت: بدون شک برای تکمیل پیست و بهسازی و احداث رختکن استاندارد در ساختمان هیأت فوتبال و جایگاه ویژه باید هزینه بیشتری شود.

وی گفت: شهرستان نیر به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و دارا بودن آب و هوای مناسب محل مناسبی برای ادروی تیم های لیگ دسته یک و لیگ برتر است.

نگاهی گفت: تیم های داخلی بجای اردو زدن در کشورهای خارجی با برگزاری اردو در داخل کشور می توانند هم از صرف هزینه های بیشتر جلوگیری کنند و هم به اقتصاد استان کمک کنند چرا که شهرستان نیر از نظر ارتفاع و آب وهوا از استانداردهای بالایی برخوردار است و روند نتیجه گیری این تیم ها در طول فصل بعد از برپایی چنین اردوهایی مؤید این نکته است.

وی در خصوص برنامه های ورزش جوانان نیز جهت میزبانی هر چه بهتر شهرستان نیر گفت: برای جذب بیشتر تیم ها جهت اردو زدن در این شهرستان باید امکانات خوبی را فراهم کنیم و ورزشگاه را به یک ورزشگاه استاندارد و مجهز تبدیل کنیم که این امر نیازمند اعتبارات بیشتری است.

وی گفت: رختکن، سرویس بهداشتی در خور شان تیم های ورزشی نیست و باید با کمک مسئولان و جذب بخش خصوصی جهت آماده سازی ورزشگاه اقدامات لازم انجام شود که خوشبختانه در سال جاری با مساعدت فرمانداری و همکاری اداره کل درصدد رفع این مشکل هستیم.

رئیس اداره ورزش جوان نیر افزود: علاوه بر آن جایگاه تماشاگران زمین چمن نیز نیازمند تعمیرات اساسی است و در نظر داریم حتی المقدور تعمیرات اساسی در این بخش را نیز انجام شود.

نگاهی گفت: تیم های بومی شهرستان نیر و هیأت فوتبال درحال حاضر از زمین چمن هفته ای 9 جلسه به صورت رایگان استفاده می کنند.

وی در خصوص اردوی تیم های لیگ برتر در این شهرستان نیز گفت: در سال های اخیر میزبان تیم های زیادی بودیم تیم های ماشین سازی تبریز به مدت یک هفته، امید سایپا به مدت ۴روز، اکادمی فوتبال ایران مهر به مدت ۵روز، تیم صبای قم دو بار17روز، تیم شهرداری ارومیه ۳روز و نفت تهران به مدت 10 روز در شهرستان نیر اردو داشتند.


ارسال نظرات