دبیر هیات تکواندوی استان زنجان:

هوگو پوشان نونهال زنجانی تاریخ ساز رقابت‌های قهرمانی کشور

در بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان، تکواندوکاران زنجانی در 6 وزن صاحب نشان شدند که این در طول 24دوره مسابقات گذشته اتفاق نیفتاده بود.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر هیات تکواندوی استان زنجان گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان پسرکشور با حضور 293 تکواندوکار در قالب 32 تیم و از 31 استان در لرستان برگزار شد.

علی سپهری افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم نونهالان پسر زنجان توانست با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 50 امتیاز سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: هوگوپوشان اصفهان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 49 امتیاز نایب‌قهرمان شدند و تیم تهران نیز با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 48 امتیاز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.

علی سپهری در ادامه تصریح کرد: این رقابت ها در 10 وزن برگزار شد و تکواندوکاران زنجان توانستند در 6 وزن صاحب نشان شوند که این در طول 24دوره مسابقات گذشته اتفاق نیفتاده بود.

دبیر هیات تکواندوی استان زنجان یادآور شد: محمد علوی که سرمربیگری تیم نونهالان پسر زنجان را عهده دار است از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین سرمربی معرفی و موفق به دریافت لوح و مدال شد.

علی سپهری گفت: امیرحسین افشاری، محمدعرفان مهاجری، حسین کریمی، رسا رضایی شیوه، شایان رستمی، امیرسینا بختیاری، محمدرضا رضایی، محمداحسان مهاجری، امین خلجی و محمدحسین طاهری، ترکیب تیم اعزامی از زنجان را تشکیل می دادند که توسط حمیدرضا افشاری، محمد علوی به ترتیب به عنوان سرپرست و سرمربی و علی پیری و منصور بهرامی به عنوان مربی هدایت و همراهی می شدند.

وی در ادامه افزود: نشان طلا تیم زنجان از سوی رستمی کسب شد و بختیاری به مدال نقره و محمد عرفان و محمداحسان مهاجری و حسین کریمی نیز به نشان برنز دست یافتند.

سپهری از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در گروه دختران نیز به مدت دو روز و با حضور 258 تکواندوکار در قالب 30 تیم و از 29 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) خبر داد و اظهار داشت: در روز نخست این رقابت ها که در پنج وزن برگزار شد تیم زنجان توسط نگار عزیزی در وزن هفتم با غلبه بر ورزشکاری از فارس به نشان طلا رسید وپرنیان پیری در وزن دوم مدال برنز این دوره از رقابت ها را در روز دوم کسب کرد.

دبیر هیات تکواندوی استان زنجان خاطر نشان ساخت: مینا نعمتی، حنانه بیگدلی، صبا یوسفی، پرنیان پیری، معصومه موسوی، دینا عزیز محمدی، فاطمه محمودی، رها نظری، نگار عزیزی، ایناز بختیاری و نرگس حیدری، به عنوان ورزشکار و مریم شجاعی، نیلوفر بیگدلی و ناهید شامی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست، سرمربی و مربی، تیم دختران را تشکیل می دادند.


ارسال نظرات