آغاز هفته دولت در هرمزگان با غبارروبی مزار شهدا/ بندرعباس با 1600 میلیارد تومان پروژه رتبه اول را در هرمزگان دارد

هفته دولت در استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و اعضای شورای اداری استان در گلزار شهدای شهر بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۲۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

 ویژه برنامه‌های هفته دولت در استان هرمزگان از دقایقی قبل با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، معاونان استانداری و اعضای شورای اداری استان در گلزار شهدای بندرعباس و با تجدید میثاق با شهدا و اهدای تاج گل به مزار شهیدان 8 سال دفاع مقدس به طور رسمی آغاز شد.

قرار است در اولین روز از هفته دولت در استان هرمزگان، 233 پروژه‌ عمرانی شهر بندرعباس که با اعتبار 1600 میلیارد تومان ساخته شده است، مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

این پروژه‌ها در حوزه بنادر و دریانوردی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و راه روستایی، بهداشتی و درمانی، آب و فاضلاب، برق، عمران شهری، شیلات، گاز و فرآورده‌های نفتی ساخته و آماده افتتاح شده‌اند.

در هفته دولت امسال 686 پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان به ارزش 1900 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که در مقایسه با هفته دولت سال گذشته 143 درصد رشد را نشان می‌دهد.

افتتاح یک مجتمع خدمات رفاهی جاده‌ای با اعتبار 17 میلیارد ریال، افتتاح یک مدرسه 12 کلاسه با اعتبار 37 میلیارد ریال، پست برق درخت سبز با اعتبار 25 میلیارد ریال و یک کارخانه بزرگ تولید قیر به ارزش 280 میلیارد ریال، شاخص‌ترین پروژه‌های روز اول هفته دولت است که در شهرستان بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

قرار است از فردا معاونان استاندار هرمزگان با حضور در شهرهای مختلف استان، پروژه‌های تکمیل شده برای هفته دولت امسال را مورد بهره‌برداری قرار دهند.

بندرعباس بزرگ‌ترین شهرستان استان هرمزگان و مرکز این استان است که بیش از 650 هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظرات