برگزاری همایش روز جهانی مسجد و اولین جشنواره برترین های مساجددرمازندران

اولین جشنواره برترین های ارکان مساجدبرتر دراستان مازندران در تاریخ 31 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد با حضور سرهنگتوحیدیان نماینده سازمان بسیج مساجد و محلات در حسینیه عاشقان کربلا واقع در سپاه ناحیه ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۴۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، در روز یکشنبه تاریخ 31/5/95 راس ساعت 16.30 روز جهانی مسجد با اولین جشنواره برترین های ارکان مساجد استان و مساجد برتر شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا ناحیه ساری برگزارشد
دراین برنامه که بیش از 300 نفر از ائمه جمعه و جماعات ،علماو روحانیون ،بسیجیان نخبه و شاخص و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت محلات و منتخبین استانی و شهرستانی جشنواره ،مدیرا ن کل ادارات استان، ازجمله اداره اوقاف و امور خیریه ، اداره تبلیغات واداره ارشاد اسلامی حضور داشتند
برنامه با تلاوت آیاتی ازقرآن مجید وپخش سرود جمهوری اسلامی ایران وصلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد.
پس از عرض خیر مقدم به حضار واعلام برنامه توسط مجری ، معاون بسیج مساجد و محلات استان، سرهنگ جعفریان با بیان اهداف برگزاری همایش ، گزارشی از چگونگی انتخاب برترینهای مساجد را توسط کارگروه های مربوطه ارائه نمود.
از جمله اینکه مسجد و هیئت امنا و خادم برتراستان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و امام جماعت برتر توسط اداره کل تبلیغات استان و فرماندهان پایگاه محلات توسط سپاه کربلا و کانون فرهنگی مساجد ازطرف اداره کل ارشاد (کانون فرهنگی مساجد ) معرفی شده است.
جلسه با پخش کلیپ و نماهنگ و بیانات رهبری در خصوص مساجد ادامه پیدا کرد.
در ادامه سرداربابایی فرمانده سپاه کربلا در خصوص ویژگی های مسجد طراز انقلاب و ارکان انقلابی مسجد بیاناتی را ایرادفرمودند و سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری مدیر حوزه های علمیه استان مازندران به عنوان سخنران اصلی مراسم ضمن تشکر و قدر دانی از دست اندر کاران برگزاری این جشنواره به بیان اهمیت و نقش مساجد در صدر اسلام تا کنون و همچنین کارکردهای مختلف مسجد در زمینه های دینی ، اجتماعی، فرهنگی و ... رهنمودهای لازم را ایراد نمود .
بخش پایانی جلسه با قرائت بیانیه روزجهانی مسجد و پذیرایی و در انتها اهداء لوح تقدیر و جایزه به 18 رکن مساجد استان در ساعت 18/45 عصربه پایان رسید.
تصاویر کامل در ادامه ...
ارسال نظرات