فرماندار نیر :

به سرانجام رسیدن برجام مهمترین برنامه موفقیت آمیز دولت

فرماندار نیر گفت: دولت با همه مشکلات توانست حقانیت نظام اسلامی را در مساله برجام به دنیا نشان دهد و دستاوردهای بزرگی را از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی بدست آورد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۶۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی فرماندار نیر گفت: شفافیت سرلوحه کارهای دولت تدبیر و امید قرار گرفته و لازم است خدمات صورت گرفته به صورت واقعی و به دور از بزرگنمایی برای مردم بیان شود.

وی به بخشهایی از دستاوردهای دولت در طول سه سال گذشته پرداخت و افزود: دولت توفیق های بزرگی در بخشهای مختلف سیاسی و اقتصادی داشته است که البته این موفقیتها در واقع موفقیت نظام اسلامی است .

فرماندار نیر به سرانجام رسیدن برجام به عنوان یکی از مهمترین برنامه های موفقیت آمیز دولت اشاره کرد و گفت: دولت با همه مشکلات توانست حقانیت نظام اسلامی را در مساله برجام به دنیا نشان دهد و دستاوردهای بزرگی را از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی بدست آورد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت بنا بر این است که واقعیت‌ها و کارهایی که توسط دولت تدبیر و امید انجام شده، به مردم اطلاع‌رسانی شود و همچنین در سرلوحه کار دولت این نیست که پروژه‌های غیرقابل افتتاح و نیمه کاره را در هفته دولت افتتاح کند، بلکه تنها پروژه‌های تکمیل شده و قابل بهره‌برداری افتتاح خواهند شد.

احمدی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و دستاوردهای دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات