امام جمعه نیر:

مسئولان درخدمت مردم باشند

امام جمعه نیر گفت: مسئولان باید درخدمت مردم باشند و در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۶۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مسئولان اجرایی شهرستان نیر به مناسبت هفته دولت با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام میکاییل مقدسی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

امام جمعه نیر با گرامیداشت هفته دولت این هفته بهترین ایام برای شناساندن خدمات دولت عنوان کرد و گفت: مسئولان باید درخدمت مردم باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

مقدسی گفت بر همه واجب است از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کنیم .

امام جمعه نیر در ادامه در رابطه با حضور پررنگ در جلسات و مراسمات ملی و مذهبی، رعایت عفاف و حجاب در ادارات و سازمانها ، بازگویی و اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ، توصیه هایی به مسئولین کردند.

فرماندار شهرستان نیر نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اشاره‌ای به اقدامات در دستور کار فرمانداری برای هفته دولت داشت و بر همدلی و هم‌زبانی بیشتر مردم و مسئولان این منطقه تأکید کرد.

وی همچنین اشاره‌ای به سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه نیز اشاره‌ای داشت و از همراهی امام جمعه و سایر رؤسای ادارات به جهت پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

ارسال نظرات