خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بندرامام:

مسئولان اگر نمیتوانند برای مردم کاری کنند حداقل با آنها همدل باشند

حجت الاسلام تابش گفت: مردم باید در جریان حوزه ی فعالیتهای مسئولان شهر و‌کشوری خود قرار بگیرند و مسئولان اگر نمیتوانند برای مردم کاری کنند حداقل با آنها همدل باشند.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۹۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیجT جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر روز یکشنبه با حضور مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بندرماهشهر برگزار شد.
حجت الاسلام تابش امام جمعه شهر بندر امام در این جلسه مسئولین را به توجه به مطالبات دینی و فرهنگی مردم توصیه کرد و گفت: مردم باید در جریان حوزه ی فعالیتهای مسئولان شهر و‌کشوری خود قرار بگیرند و مسئولان اگر نمیتوانند برای مردم کاری کنند حداقل با آنها همدل باشند.
حجت الاسلام تابش افزود:برای احیای مساجد و مراکز دینی نیاز به همت بیشتری داریم چرا که تمدن اسلامی، مسجد محور است و نباید با مساجد برخورد گزینشی صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: مسئولان نسبت به کسانی که به دلایل مختلفی از جمله اعتیاد از جامعه دور بوده اند حمایت فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
همچنین حجت الاسلام غبیشاوی امام‌جمعه نیز عمل به دستور رهبری مبنی بر  ایجاد قرارگاه فرهنگی برای کمک به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را لازم دانست و خبر از ایجاد این قرار گاه در شهرستان بندرماهشهر داد.
در جلسه شورای اداری سرهنگ زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر بالابردن سطح آگاهی مردم، ارائه هشدارهای لازم توسط مشاوران و ائمه جمعه، راه اندازی سیستم پایش تصویری در جلو ادارات، راه اندازی گشت تلفیقی ادارات، پشتیبانی اطلاعاتی پلیس های تخصصی، بهره گیری از امکانات روز برای امنیت منازل و اماکن را از جمله عوامل موثر در بالا بردن امنیت شهرستان دانست.
در پایان نیز قدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از احداث پایگاه اورژانس جاده ای در مسیر ماهشهر_هندیجان و کسب رتبه اول بیمارستان ماهشهر در خوزستان با ثبت دویست وشصت هزار خدمت خبر داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها