ازنا،

برگزاری همایش بزرگداشت مساجد در ازنا

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات،هیأت امناء و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان ازنا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۶۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از لرستان؛مسئول تعلیم وتربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در این مراسم به آیات ابتدایی سوره شمس اشاره کرد  و گفت: در سوره شمس منظور از کلمه شمس وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) ،قمر حضرت علی(ع) و نهار حضرت حجت(عج) می باشد .

حجت الاسلام مهدوی افزود: وظیفه ما در تجلی نهار بر سه قسم فردی، اجتماعی و تاریخی است که در زمینه فردی خودسازی، در زمینه اجتماعی اصلاح  رفتار اجتماعی و در زمینه تاریخی نیز باید اقدامی همچون حرکت امام رضا(ع) صورت گیرد.

وی گفت:مساجد و افرادی که در مساجد رفت و آمد می کنند نقش مهمی در زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) ایفا می کنند و باید مواظب باشند که اعمال آنها در جهت نزدیک کردن زمان ظهور باشد چرا که هدف همه ما تلاش برای رسیدن به ظهور باید باشد وگرنه اعمال ما بی ارزش است.

وی در ادامه به ارکان انتظار برای تجلی نهار پرداخت و گفت:این ارکان عبارتند از اینکه حضرت و آرمان های حضرت را بشناسیم ، به حضرت دلدادگی داشته باشیم چون هدفمان یکی است، خود را وقف آرمانهای امام زمان (عج) کنیم و با برنامه ریزی برای اهدافمان کار کنیم.

حجت الاسلام مهدوی به سخنی از امام(ره) درباره انقلاب و ظهور اشاره کرد وگفت:قطعا این انقلاب ختم به ظهور حضرت حجت(عج) می شود.

در پایان این مراسم نیز به تعدادی از ائمه جماعات و هیأت امناء و فرماندهان پایگاه هدایایی اهدا گردید.

ارسال نظرات