رئیس انجمن داروسازان ایران:

داروخانه‌های گیاهی فقط در سلامتکده‌ها راه‌اندازی شود

رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به طرح تأسیس داروخانه‌های گیاهی گفت: پیشنهاد مشخص ما این است که داروخانه‌های گیاهی فقط در سلامتکده‌ها راه اندازی شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، رهبر مژدهی آذر، رئیس انجمن داروسازان ایران در پانزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران که در سالن همایش‌های رازی در حال برگزاری است، ضمن تبریک هفته دولت گفت: فعالیت‌ها وزارت بهداشت سرنوشت ارکان سلامت کشور را رقم می‌زند.

 

وی ادامه داد: یکی از اصول مردم سالاری، توجه به آرا و نظرات انجمن‌های صنفی است و بعد از سی سال آزمون و خطا، به هر حال تجربه ای شکل گرفته که ارزشمند بوده و از طریق انجمن ها قابل ارائه به دولتمردان است.

 

مژدهی آذر، ادامه داد: اگر دولتمردان به دیدگاه های تشکل‌های صنفی توجه نکنند، یک عمر فعالیت تخصصی آنها ابتر و بی اثر باقی می‌ماند.

 

وی  با بیان اینکه درخوست ما از وزیر بهداشت که در بسیاری از مسایل در کنار مردم هستند، این است که نسبت به این مساله دقت نظر داشته باشند، ادامه داد: پیشنهاد مشخص ما دریاره تأسیس داروخانه‌های گیاهی این است که این داروخانه‌ها  فقط در سلامتکده‌ها راه‌اندازی شوند.

 

رئیس انجمن داروسازان ایران در پایان به بیان سایر معضلات داروسازان کشور از جمله بحث افزایش مالیات‌های داروخانه‌ها پرداخت و خواستار توجه به اقتصاد داروخانه‌ها شد.

 

ارسال نظرات