خبرهای داغ:

زن مهترین رکن خانه و خانواده است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه الزهرا(س) این ناحیه گفت: زنان از مهترین و اصلی ترین ارکان خانه و خانواده هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، باغبان افزود: زن طبق آیات و روایات منشا آرامش برای اهالی منزل به خصوص شوهر خویش است که هر وقت مرد زندگیش، از اجتماع صدمه و سختی می بیند با وارد شدن به خانه و منزل با فضایی که زن خانه ایجاد کرده آرامش از دست رفته را باز میابد و خود را برای مواجه با مشکلات آماده می کند.

وی با اشاره به برخی ویژگی های کلیدی زنان در زندگی ادامه داد: زن باید برخی ویژگی های مهمی مثل قناعت، کمک به شوهر، راز نگهداری، سپاسگزاری و ... را داشته باشد تا بتواند در زندگی آرامش لازم را ایجاد کند.

باغبان تاکید کرد: زنی که فقط دنبال مادیات و تجملات و ظواهر دنیوی باشد نه می تواند همسر خوبی باشد و نه می توانند فرزندان مقید به اسلام و سربازانی مفید برای امام زمان تربیت کند.

وی با اشاره به آمار طلاق در کشور، اظهار کرد: بیشتر طلاق هایی که امروز شاهد هستیم بر اثر دوری خانواده ها از معنویات و جایگزینی نگرش های مادی و تجملات در زندگی ها به جای آن می باشد که البته نباید از نقش مهم رسانه ها و خصوصا ماهواره در شکل گیری این مشکلات چشم پوشی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها