خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ولایتمداری عملی از شاخص‌های شهیدان رجایی و باهنر بود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: ولایتمداری عملی را از شاخص های مهم شهیدان رجایی و باهنر بود.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هفته دولت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و مهر تأییدی بر شکست دشمنان در به انزوا کشاندن مردم ایران است، افزود: هفته دولت یادآور تلاش و سخت‌کوشی خدمتگزاران ملت و شکست دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: گرچه شهیدان رجائی و باهنر در جمع ملت ایران نیستند ولی پرونده خدمت گذاری و تلاش و کوشش آن ها در راستای اعتلای پرچم اسلام و خدمت به محرومان باز بوده و راه آن ها ادامه دارد.

حجت الاسلام رجب احمدی اظهار داشت: جاودانگی شهدا به خاطر ایمان، اخلاص و از خود گذشتگی و تواضع و منش اخلاق علوی آن ها در برابر ملت انقلابی ایران بود.

وی تاکید کرد: دولت مردان نظام اسلامی باید با تأسی از شهیدان رجائی و باهنر، ولایت مداری و سربازی زیر چتر ولایت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و با اجرای فرامین رهبری، روحیه خدمت رسانی به مردم را تقویت کنند.

این مقام مسئول تواضع و فروتنی، مدیریت قوی و کارآمد، مبارزات انقلابی، ساده‌زیستی، ولایت‌مداری و پرکاری را از ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و بیان کرد: مسئولان و مدیران باید این ویژگی‌ها را اساس و سرلوحه کار خود در مسیر خدمت به مردم قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، سربلندی و عزت دولت و ملت ایران اسلامی را در گرو حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و گفت: بدون تردید حرکت در مسیر ولایت و رهبری، موجب می‌شود تا دست استکبار و مزدوران از کشورمان دور مانده و عزت کشور همراه با توسعه و پیشرفت همیشه ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها