فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست روشنگری و بصیرتی:

اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه یک همت و عزم راسخ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه یک همت و عزم راسخ است که در وضعیت کنونی نوشدارویی برای وضعیت معیشتی مردم و کشور است.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۸۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)، نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در جوار مقبر سید عباس هرات و با حضور پر شور مردم برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این نشست اظهار داشت: با توجه به تحریم اقتصادی کشور ما توسط استعمارگران، تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و حرکت کند مسئولان دولتی در این زمینه ،مردم باید دست به کار شوند و با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری و رونق بخشیدن به اقتصاد غیردولتی، کشور را در برابر تحریم های دشمن مقاوم کنند.
سرهنگ آزادی نژاد گفت: در چند سال گذشته استکبار جهانی با هدف متوقف کردن برنامه های صلح آمیز هسته ای کشور ما، با اعمال و تشدید تحریم های یک جانبه و غیرانسانی علیه جمهوری اسلامی ایران قصد داشت که ایران تن به خواسته های غیر منطقی آنان دهداما مقام معظم رهبری با هوشیاری و اشرافیت کامل بر مسائل ملی و بین الملی توانست دریچه جدیدی را فرا روی ملت ایران باز کند تا بهترین راهکار جهت مقابله با این تحریم های غیر انسانی باشد.
وی اذعان داشت:یکی از مهمترین دغدغه های کنونی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ استفاده کالای ایرانی میباشد که این موضوع ریشه ی چندین و چند ساله ای در بیانات ایشان دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست. بلکه یک همت و عزم راسخ است که در وضعیت کنونی نوشدارویی برای وضعیت معیشتی مردم و کشور است.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه اشاره ای به مزیت های اقتصاد مقاومتی کرد و افزود: ایجاد زمینه های شغلی گسترده، کاهش بیکاری، جلوگیری از خروج ارز، افزایش صادرات و رونق طرح های اقتصادی؛ عزت و سربلندی ملت در برابر تحریم ها و چندین چند مزیت دیگر از ماحصل تحقق اقتصاد مقاومتی ست.
وی در پایان اظهار کرد: بی شک اقتصاد مقاومتی به خواست و اراده مردم وابسته است. این مردم هستند که باید به تولیدات داخلی اعتماد کنند و سبدهای خرید مملوء از اجناس ایرانی باشد و نه اجناس خارجی و وارداتی که عمده قیمت آنها صرف هزینه های واردات و گمرک و ارز و حمل و نقل و واسطه ها شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار