حیدر رحیم‌پور ازغدی در گفتگو با «بسیج»:

بردگی و تقلید کورکورانه از دشمن، تمدن کهن تولیدی مان را گرفت

حیدر رحیم‌پور ازغدی گفت: شاهکارهای تخریبی در در صنعت تولید گوشت دامی فراوان است و بردگی و تقلید کورکورانه از دشمن، تمدن کهن تولیدی را از ما ربوده است تا اشرافی گری مانع از مسیر تولیدکنندگی و کارآفرینی شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سازمان‌های اجرایی مختلف اعم از شرکت پشتیبانی امور دام ، منشا  تربیت مافی های نفوذی بودند که در جهت واردات بیشتر گوشت تلاش کردند و بساط نابودی تولید گوشت داخلی را فراهم کردند.

 وی با بیان اینکه بردگی دشمن، تولیدات دامی را به حداقل رساند افزود: تولیدکنندگان گوشت دامی با رفتارهای نئوکلاسیک روسا و کارمندانی مواجه شدند که بوروکراسی اداری جایگاه تولید و تولیدکننده را برای شان کاهش داده و حتی فاقد ارزش در نظر می‌گرفتند لذا کشورمان که سال های زیادی صادرکننده تولیدات دامی بود در شرایط کنونی واردات گوشت‌اش بر صادرات می‌چربد.

رحیم‌پور ازغدی خاطر نشان کرد: شاهکارهای تخریبی  در صنعت تولید گوشت دامی فراوان است و بردگی و تقلید کورکورانه از دشمن، تمدن کهن تولیدی را از ما ربوده است تا رفاه زدگی و اشرافی گری مانع از مسیر تولیدکنندگی و کارآفرینی شود.

ارسال نظرات