حجت الاسلام حسنی در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات مساجد میبد:

حفظ روحیه انقلابی با حضور در مساجد/ آشنایی با شبکه های اجتماعی و پاسخگویی به شبهات جوانان توسط امام جماعت مساجد

همایش مشترک ائمه جماعت مساجد وفرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج میبد در بیت امام جمعه میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۳۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،در این همایش حجت الاسلام حسنی پیرامون جایگاه مساجد وامام جماعت مطالبی را بیان نمود.

وی با اشاره به صحبتهای مقام عظمای ولایت در مورد امام جماعت مساجد گفت:امام جماعت به عنوان «محور مسجد» می باشدو شغلی مهم و اساسی است و نباید با نگاهی حاشیه‌ای به آن در حق مسجد کم گذاشت.

امام جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره به اینکه بعضی مخالف مباحث سیاسی در مساجد هستند اضافه نمود: پایگاهی مثل مسجد مرکز تبلیغ دین می باشد ومحیط مسجد باید محیط کاملا فرهنگی وبصیرتی باشد وسیاست از دیانت جدا نیست بلکه عین دیانت است .

حسنی با اشاره به شبهات روز افزون دشمنان علیه انقلاب واسلام وافزایش شبکه های مجازی خاطر نشان کرد:امام جماعت مسجد باید آشنا به شبکه ها ورسانه های مجازی باشدتا بتواند پاسخگوی شبهات جوانان ما باشدواین حق یک جوان است که فرد امینی را برای پاسخگویی به شبهاتش داشته باشد.

وی گفت: از افتخارات ما این است که بیش از 95 درصد شهدای دفاع مقدس از بچه مسجدی ها می باشد ودر مساجد باید روحیه انقلابی حفظ شود.

حسنی همچنین تصریح کرد: امام جماعت مساجد با فرمانده پایگاههای مقاومت بسیج تعامل داشته باشند که باعث افزایش جذب جوانان بسیجی به مساجد می باشد.

گفتنی است در ادامه این همایش به برترین های امام جماعت ، خادم مسجد، هیئت امنا مساجد، مدیرکانون مساجد ، مسجد و فرمانده پایگاه با اهدا لوح تقدیر و جایزه از آنها تقدیر بعمل آمد.


ارسال نظرات