تقدیر پدر و مادر «اسما» از کادر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل

پدر و مادر «اسما» کوچولو با حضور در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل و با اهدای لوح سپاس و گل از زحمات پزشکان و کارکنان این مرکز تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۸۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پدر و مادر «اسما» کوچولو با حضور در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل و با اهدای لوح سپاس و گل از زحمات پزشکان و کارکنان این مرکز تقدیر کردند.

این زوج که پس از 23 سال نازایی و با استفاده از روش IVF در 13 مهر سال 1394 صاحب فرزند دختر شده‌اند گفتند: روز پزشک را مناسب دیدیم تا با حضور در مرکز درمان ناباروری قفقاز از آن‌هایی که شادی و نشاط را به زندگی‌مان بخشیدند تقدیر و تشکر نماییم.

پدر اسما گفت: با معرفی این مرکز توسط مادرم که از طریق رسانه‌ها در جریان فعالیت آن قرار گرفته بود اولین بار در فروردین سال 1393 برای مداوا به مرکز معرفی و بعد از انجام آزمایشات و بررسی‌های لازم، خانم دکتر «الهام فیروزی» پیشنهاد کرد که ما از روش لقاح آزمایشگاهی(IVF) برای بچه‌دار شدن استفاده کنیم. ما هم از این روش استقبال کردیم.

وی افزود: با لطف خداوند و تلاش‌های پزشک معالج و کادر مرکز درمان ناباروری قفقاز ما صاحب فرزند شدیم. توصیه می‌کنم زوج‌هایی که با مشکل نازایی مواجه هستند با مراجعه به مراکز درمانی از جمله این مرکز نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.

مادر اسما هم حضور دخترش را مدیون الطاف خداوندی و بکارگیری روش مناسب توسط دکتر فیروزی عنوان و خاطرنشان کرد: قبلا در چندین مرکز برای بچه دار اقدام کرده بودیم که ناموفق بود اما در این مرکز برای بار اول اقدام کردیم و صاحب فرزند شدیم.

ارسال نظرات