آخرین تحولات میدانی یمن

تسلط ارتش یمن بر دو منطقه «الصیار» و «الصیرتین» در تعز

نیروهای ارتش و انصارالله پس از بازپس‎گیری تپه‌های «الخزان» و «المقهایه» در تعز، خطوط کمک رسانی به مزدوران سعودی در «الضباب» را به طور کامل قطع کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۱۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع نظامی ارتش یمن به شبکه المسیره گفته که ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله یک تانک و خودروی زرهی مزدوران سعودی را امروز در منطقه «کوفل» در مارب منهدم کردند.

یگان موشکی ارتش یمن نیز روز گذشته با شلیک موشک بالستیک زلزال3، محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه «الفلج» در مارب را هدف قرار داد.

نیروهای یمنی همچنین مرکز نظامی «السوده» و پایگاه نظامی «القرن» در الخوبه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. یگان موشکی ارتش یمن محل تمجع مزدوران سعودی و تجهیزات نظامی آنها در دو پایگاه «ابوهمدان» و «السدیس» در نجران را هدف قرار داد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی اعلام کرند که به طور کامل بر پایگاه «الموقع» و «رقابه» در منطقه الشرفه در نجران مسلط شدند و تعدادی از نیروهای ارتش سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در این منطقه کشته و زخمی شدند.

خبر دیگر از یمن اینکه، بیش از 60 نفر از مزدوران سعودی در درگیری های روز گذشته در محورهای درگیری در تعز کشته شدند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله بر دو منطقه «الصیار» و «الصیرتین» در منطقه الصلو در استان تعز مسلط شدند.

نیروهای ارتش و انصارالله موفق شدند تپه «الخزان» و «المقهایه» در منطقه الضباب در تعز را بازپس بگیرند و خطوط کمک رسانی به مزدوران سعودی در الضباب را به طور کامل قطع کنند.

منابع یمنی همچنین گزارش دادند که جنگنده های سعودی طی 24 ساعت گذشته، 52 بار به مناطق «باقم، مندوبه و علب» حمله هوایی کردند.

از سوی دیگر، جنگنده های ارتش سعودی منطقه «الملیل» در منطقه کتاف در صعده را هدف قرار دادند که در پی آن چندین نفر از مردم یمن کشته و زخمی شدند.


ارسال نظرات