فرماندار زنجان:

لزوم توجه دولت به توسعه خدمات در روستاها

دولت باید به توسعه خدمات روستاها توجه کند، چراکه روستاها قطب تولیدات کشاورزی و مواد غذایی کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۶۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در آیین بهره‌برداری از جدول‌گذاری، سنگفرش، زیرسازی «دیزج آباد» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن دستاوردهای دولت به مردم است.

مجید فرخی با اشاره به تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران برای افزایش رفاه مردم در جامعه تصریح کرد:‌ یکی از این برنامه‌ها توجه به روستاها است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روستاها قطب تولیدات کشاورزی و مواد غذایی کشور هستند، عنوان کرد: باید محیط زندگی برای اهالی روستا مناسب و راحت شود.

فرخی یکی از اهداف دولت یازدهم را رسیدگی به وضعیت روستاها خواند و افزود: توجه به مناطق روستایی در اولویت نخست استان و شهرستان زنجان نیز قرار دارد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای دهیاری‌های شهرستان زنجان اعلام کرد: این اعتبارات برای افزایش عمران و آبادی در روستاها هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری‌های شهرستان زنجان تاکید کرد: این اعتبار برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های روستایی صرف می‌شود.

گفتنی است، پروژه جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و زیرسازی روستای «دیزج آباد» با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد میلیون ریال عصر امروز و با حضور جمعی از مسؤولان به بهره‌برداری رسید.


ارسال نظرات