خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

برای نیروهای مومن و انقلابی بازنشستگی در سپاه معنی ندارد

خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه عاشورا در همایش انس و مودت سپاه ولایت تبریز گفت: برخلاف ارگان های دیگر بازنشستگی برای نیروهای سپاه که نیروهایی مومن و انقلابی هستند معنی ندارد و حضور آن ها در صحنه امری ضروی و حیاتی است.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: پاسداران پیشکسوت از آغاز انقلاب شاهد همه اتفاقات و رویدادها بوده اند که دشمن برای نابود کردن انقلاب از کمترین کاری فروگذار نبوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز دشمن با کسب تجربه از دوران گذشته به میدان آمده و همانند شیطان که قسم خورده انسان ها را به ذلالت بکشاند این شیاطین سیاسی نیز درصدد کشاندن جمهوری اسلامی به ذلالت و گمراهی و در نهایت نابودی هستند.

قادری با اشاره به یکی از تهدیدهایی که نظام را دچار خطر می کند خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن و فراموش کردن قشر مستضعف و به فرموده امام خمینی(ره) پابرهنه ها که تا به امروز بار اصلی انقلاب بر دوش آن ها بوده و هر جا نیاز دیده اند با جان و دل وارد عرصه شده اند خطر بزرگی است که باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشرافی گری تصریح کرد: پرهیز ازدنیا زدگی و اشرافی گری مسئولان مورد تاکید امام خامنه ای نکته مهمی است چراکه مسئولی که خود فیش نجومی دریافت می کند و در رفاه کامل است درد قشر مستضعف را درک نخواهد کرد و ایجاد این فاصله باعث دلسردی مردم از مسئولان و نظام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها