خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

134روستا با یک معلم و دانش آموز

خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح های عمرانی، فرهنگی و آموزشی این سازمان، با اشاره به عدالت آموزشی در استان، گفت: از افتخارات دولت تدبیر و امید است که در 134روستای استان، آموزش و پرورش با یک دانش آموز و معلم جریان دارد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۴۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی با اشاره به افتتاح 65 طرح عمرانی، آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، یادآوری کرد: سه سال پیش، استانداری در جلسه شورای اداری استان تصمیم گرفتند آذربایجان شرقی را به جایگاهی برسانند که در شان آن باشد و امروز شاهد تحقق این امر هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح ها با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند، افزود: بیش از 50 درصد این اعتبارها از منابع بخش خصوصی و خیران تامین شده است.

پاشایی با اعلام اینکه 34 طرح توسط سازمان نوسازی مدارس انجام شده، ساخت 30 مدرسه، 24 باب نمازخانه مدارس، سه مرکز رفاهی(خانه معلم) و یک زمین چمن ورزشی را بخشی از این طرح ها برشمرد.

وی تجهیز 1200 مدرسه به کتابخانه کلاسی و 1200 مدرسه به وسایل ورزشی را از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش استان در طول سه سال گذشته دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ساخت 104 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور، بیان داشت: از این تعداد، یک چهارم(25 پژوهش سرا) در آذربایجان شرقی ایجاد شده است که تلاشی در راستای افزایش امکانات آموزشی است.


در پایان این آیین، 65 طرح عمرانی، آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور وزیر اقتصادی و دارایی کشور به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها