بهره برداری از پروژه تامین برق روستای بهمن‌یاری چرام

پروژه تامین برق روستای بهمن‌یاری چرام به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ظهر امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار چرام، مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، معاون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه تامین برق روستای بهمن‌یاری بخش سرفاریاب چرام به بهره‌برداری رسید.

فردوس جعفری در این آیین، اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از هفته دولت سال گذشته تا این هفته دولت تمام تلاش و کوشش خود را انجام داده تا بتواند به مردم خدمت رسانی کند.

معاون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه‌های شهرستان چرام، عنوان داشت: 12 پروژه‌ در سطح شهرستان چرام و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در هفته دولت جهت بهره‌برداری و آغاز عملیات داریم که پروژه برق رسانی به روستای بهمن یاری به نمایندگی از 12 پروژه چرام افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تامین برق روستای بهمن یاری، خاطرنشان کرد: این پروژه جهت برق رسانی به روستای بهمنیاری با طول شبکه متوسط 1342 متر، طول فشار ضعیف 236 متر و یک دستگاه ترانسفورماتور افتتاح شده است.

جعفری با بیان اینکه 9 دستگاه چراغ روشنایی در پروژه نصب شده است، ابراز کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، 12 خانوار از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

این مسئول با ذکر این مطلب که در این پروژه 140 میلیون تومان هزینه شده به سایر پروژه‌های چرام نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بازسازی کامل و سیم به کابل شبکه‌های برق فشار ضعیف روستاهای کمیان، تلخه دان پایین و بالا، پشت بام، امامزاده اسماعیل، سواری، مندان، گوشه، شیخ‌حسین، بلدان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت برق استان از جمله پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق چرام در هفته دولت است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تامین روشنایی معابر روستاهای شیخ‌هابیل، چال باغ، تل سیاه، اندرون و تلخه‌دان در حوزه بیدانجیر با نصب 153 دستگاه چراغ روشنایی و هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 585 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های این شهرستان است.

وی همچنین، تامین مناطق بونه عمارت، سرکرته، دلگشا و بخشی از روستای ده شیخ طسوج با احداث 820 متر شبکه فشار ضعیف، 1426 متر شبکه فشار متوسط، نصب 8 دستگاه ترانسفورماتور با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد و 650 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های شهرستان چرام در هفته دولت نام برد.

ارسال نظرات