امام جمعه موقت خلخال:

رهبر معظم انقلاب تاکید بر برخورد با دریافت کنندگان حقوق نجومی دارند

امام جمعه موقت خلخال گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بر برخورد با دریافت کنندگان حقوق نجومی دارند چرا که این شیوه دریافت حقوق ها باعث بی اعتمادی مردم و ضربه به نظام شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام سید محسن محسنی در جمع مردم نمازگزار خلخال با تبریک هفته دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولین دولت بر محورهای مهمی تاکید داشتند که یکی از محورهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب که باید مورد توجه دولتمردان باشد برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی است.

محسنی گفت: مشکل حقوق های نجومی نوعی بی اعتمادی به نظام و ضربه به آن بوده وباید با این چالش پیش رو با سرعت برخورد شود.

محسنی گفت: در حوزه فضای مجازی نیز رهبر معظم انقلاب بر تسریع در راه اندازی وتصویب شبکه ملی اطلاعات تاکیداشتند.

محسنی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت در هرسال تکرار می شود ولی تغییر دولت ها در چهار سال است و ای هفته فرصت مناسبی است که عملکرد شایسته برکات نظام به مردم معرفی شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله خوانساری گفت؟: آیت الله خوانساری یکی از علمای اخلاق و مجاهدی در صف اول مبارزه به عنوان یک رزمنده در جنگ جهانی اول بود و از فتاوای مهم این عالم برجسته فتوای جنگ با صهیونیسم ، ملی شدن صنعت نفت، فتوای حمایت از فلسطین و صدور فتوای حجاب در کشف حجاب رضاخانی در تاریخ زندگی این عالم می درخشد.

محسنی با اشاره به توجه اولیا به تربیت فرزندان و توجه خانواده به فرهنگ اسلامی ودینی کشورمان گفت: امر به معروف باید در جامعه به صورت طبیبانه و صمیمانه انجام شود.

ارسال نظرات