امام جمعه موقت انار گفت:متاسفانه عادت غلطی بین ما رسوخ کرده ،اینکه همیشه فکر میکنیم جنس نمونه خارجی اش با کیفیت تر است و در همین زمینه برای حمایت از تولید کنندگان داخل کشور ، این فرهنگ غلط باید تغییر کند…
کد خبر: ۸۷۳۴۲۵۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته دولت گفت:خدمت به مردم در مملکت شیعه افتخار بزرگی است که نصیب خادمان مردم در منصب های دولتی شده است.
حجت الاسلام حسینی نوه  به دیدار دولتمردان با رهبرمعظم انقلاب در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بحث های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار بحث فرهنگ بود بدین صورت که نه تحجر و نه ولنگاری در فرهنگ مدنظر نیست بلکه ما مسلمانیم و باید حدودات فرهنگ دینی مان را حفظ کنیم.
وی افزود: گاها میبینیم اتفاقاتی در سطح کشور رخ میدهد و مسائلی پیش آمد که با فرهنگ دینی ما تعارض دارد و بر این اساس دولت و ملت باید دست به دست هم دهند تا فرهنگ کشور را از ولنگاری دور کنند.
امام جمعه موقت انار در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: همت دولت و ملت و تقویت توان داخلی کشور در زمینه بالا بردن کیفیت تولید زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
وی افزود: متاسفانه عادت غلطی بین ما رسوخ کرده ،اینکه همیشه فکر میکنیم جنس نمونه خارجی اش با کیفیت تر است و در همین زمینه برای حمایت از تولید کنندگان داخل کشور ، این فرهنگ غلط باید تغییر کند و سعی کنیم از محصولات داخلی استفاده نمائیم.
حجت الاسلام حسینی نوه در پایان امنیت ایران را در بین کشور های منطقه بی نظیر دانست و گفت: در حالیکه در اکثر کشور های منطقه بی ثباتی و ناامنی وجود دارد در کشورمان امنیت و ثبات کامل وجود دارد که این مهم یکی از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

ارسال نظرات