احمد نجفی در گفتگو با «بسیج»:

هنرمندان جوان از تجارب ارزشمند مرحوم رشیدی استفاده کنند

بازیگر سینما وتلویزیون گفت: کسانی که تازه می خواهند کار را شروع کنند و یا وارد کار شده اند حس این احترام و ارزش گذاشتن به این تجارب را خوب بفهمند و ادامه دهند.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۰۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت به خاطر از دست دادن داود رشیدی بازیگر توانمند سینمای ایران گفت: متاسفانه ما یکی یکی بزرگانمان را از دست می دهیم.

وی افزود: مرحوم داود رشیدی وجود بسیار موثری بودند و کمک های فراوانی کردند و در طول دوران زندگی خود موثر و مفید بودند انشاء الله که جوانان یاد بگیرند و بتوانند بهتر از این تجارب استفاده کنند.

نجفی اظهار داشت: من در یک فیلم در کنار ایشان کار کردم و همیشه با کمال خوشرویی کار می کردند وقتی خبر از دست دادن ایشان را شنیدیم به خاطرات گذشته برگشتیم و اذیت شدیم. انشاء الله که سعی و کوششی که ایشان چه در زمینه تئاتر چه سینما و تلویزیون داشتند به جوانان برسد و اینها را جدی بگیریم و اینها را شعار ندهیم. کسانی که تازه می خواهند کار را شروع کنند و یا وارد کار شده اند حس این احترام و ارزش گذاشتن به این تجارب را خوب بفهمند و ادامه دهند امیدوارم خانواده مرحوم رشیدی این غم بزرگ را تحمل کنند و برای آنها آرزوی سلامت و صبر می کنم.

بازیگر سینما وتلویزیون تصریح کرد: مرحوم رشیدی در بازیگری تئاتر و کارگردانی کارهای خیلی خوبی داشتند دو سه کار تلویزیونی فوق العاده زیبا داشتند کارهایی که داشتند همه خوب بوده و در سینما هم همین طور درخشان بودند، ولی من هیچ وقت یادم نمی رود که ایشان در تئاتر نگاه تازه ای داشتند و حتی در کارگردانی تئاتر یادم هست که خیلی موفق بودند با مرحوم خسرو شکیبایی کار کردند که بسیار هم موفق بود که متاسفانه این راه و نگاه تازه ایشان در تئاتر توسط دیگران ادامه پیدا نکرد، بازی های درخشان ایشان در سریال آقای علی حاتمی فوق العاده بود و نگاه و بازی ایشان همواره جایگاه مستحکمی دارد.

ارسال نظرات