حجت الاسلام علی رضایی:

عزت کشور در گرو ایمان و ایستادگی برابر استکبار است

معاون امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: : تنها راه رسیدن به عزت در گرو ایمان به خداوند و ایستادگی برابر طاغوت و قدرت های استکباری است.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۸۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، در جمع کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت ولایتمداری در زندگی شخصی و اجتماعی، شهدا و مدافعان حریم آل الله را ولایتمداران واقعی خواند که در عهد و پیمان خود پایبند بودند.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهدا، جان دادند، با معرفت عمل کردند و عهد خود را نشکستند، شهدا این گونه بودند، که سرلیست همه آنان، شهدای کربلا قرار دارد.

وی، با بیان اینکه؛در کربلا و هشت سال دفاع مقدس، دیپلماسی بسیجی و ولایی وارد میدان شد تا سخن بگوید، نه مذاکره؛ تأکید کرد: همه مسئولین بویژه دولتمردان باید پاسخ گوی خون این شهیدان باشند .

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، در ادامه به چالش اساسی فراروی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این چالشی که رابطه مستقیم با دشمن دارد و مسئولن را می توان با آ‌ن سنجید، استکبار ستیزی و رابطه با آمریکا بعنوان رأس استکبار است.

وی، استکبار ستیزی را جزء لاینفک انقلاب اسلامی دانست و افزود: وقتی لانه جاسوسی تسخیر شد، حضرت امام (ره) آن را انقلاب دوم خواندند و مهم تر از انقلاب اول بیان فرمودند؛ زیرا در انقلاب اول برابر نوکر استکبار پیروز شدیم؛ اما در انقلاب دوم، خود آمریکا به چالش کشیده شد.

این مقام مسئول، رویکردهای دولت های مختلف از اول انقلاب اسلامی در برابر آمریکا را تشریح کرد و با اشاره به عملکرد آنها مانند اشتیاق دولت موقت به رابطه با آمریکا و وقایع بعد از حادثه طبس در دولت بنی صدر را یادآور شد و گفت: تنها در دولت زمان رهبر معظم انقلاب بحثی از مذاکره با آمریکا نبود.

وی، در ادامه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به اصرار دولت های بعدی پیرامون مذاکره با آمریکا را بیان کرد و افزود: عدم خوشبینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به آمریکا به خاطر عهدشکنی و خوی استکباری آن است و ایشان مذاکره را نوعی معامله می دانند،‌که باید از اصول انقلاب در برابر آمریکا دست برداریم.

رضایی،‌فرجام بی سرانجام برجام را مصداقی از بدعهدی آمریکایی ها دانست و تأکید کرد: تنها راه دست یافتن به عزت همانگونه که خداوند در قرآن فرموده، " وَ لاَ يَحْزُنْکَ قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعاً هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ‌"(آیه 65 سوره مباره یونس)، همه عزت از آن خداست.

وی، با انتقاد از کسانی که عزت را نتیجه برجام می دانند، گفت: تنها راه رسیدن به عزت در گرو ایمان به خداوند و ایستادگی برابر طاغوت و قدرت های استکباری است.

ارسال نظرات