عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

تلاش دولت برای کم رنگ جلوه دادن فیش های نجومی

نماینده مردم اراک گفت: دولت تلاش می‎کند این مسئله را هم موضوعی نشان دهد که به لحاظ ابعاد خیلی کوچک و کم بوده و هم این موضوع خاتمه یافته است همچنان که نتایج مشخصی از عملکرد دولت در این خصوص به مردم ارائه نشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۹۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تاکیدات اخیر امام خامنه‎ای خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت در موضوع حقوق‎های نجومی مبنی بر اینکه خواهش می‎کنم از این قضیه آسان عبور نکنید و به مردم بگویید چه کردید تصریح کرد: موضوع فیش‎های نجومی موجب خدشه دار شدن اعتماد عمومی نسبت به نظام پرداخت‎ها  و عدالت محوری دولت و نظام در برخورد شد که این به مصلحت نظام نیست.

کریمی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در خصوص بحث حقوق‎های نجومی از دولت انتظار می‎رفت با قاطعیت، جدیت و سرعت عمل بیشتر به این موضوع رسیدگی کند و برخوردهای لازم را انجام دهد، اما آنچه که امروز مشاهده می‎شود این است که دولت تلاش می‎کند این مسئله را هم موضوعی نشان دهد که به لحاظ ابعاد خیلی کوچک و کم بوده و هم این موضوع خاتمه یافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: همچنان که نتایج مشخصی از عملکرد دولت در این خصوص هم در اصلاح قوانین و مقررات ناظر بر پرداخت‎ها و هم در حوزه برخورد با متخلفین گزارش مشخص و نهایی به مردم ارائه نشد و هنوز مردم نمی‎دانند افراد متخلف چه کسانی بودند و چه مجازاتی برای آنها درنظر گرفته شده است!

نماینده مردم اراک ادامه داد: این مطلب که بیان شود این افراد متخلف استعفا دادند و کنار رفتند؛ این سوال مطرح است پس مجازاتی که باید برای آنها درنظر گرفته می‎شد چه می‎شود؟

کریمی در خاتمه با تاکید براینکه باید بدون هرگونه مسامحه با مدیران دولتی متخلف برخورد شود خاطر نشان کرد:  انتظار مردم، رهبری معظم انقلاب و مجلس این است که جدیت در برخورد با هر گونه فساد و با هر شخصی و در هر سطحی وجود داشته باشد، نتیجه اقدامات نیز به طور روشن و مشخص به مردم ارائه شود و از این منظر هیچ گونه مسامحه قابل قبول نیست.
ارسال نظرات