خبرهای داغ:
میرزایی‌نسب خبر داد

نام‌نویسی بیش از 12 هزار نفر در جشنواره «مدهامّتان»

دبیر جشنواره ملی مدهامّتان از نام‌نویسی 12 هزار و 759 نفر در یازدهمین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: تعداد متقاضیان رشته قرائت بیشتر از سایر رشته‌ها است.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۲۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی میرزایی‌نسب دبیر جشنواره ملی مدهامّتان با اشاره به پایان زمان ثبت‌نام در یازدهمین دوره این جشنواره اظهار داشت: امسال 12 هزار و 759 نفر در جشنواره مدهامّتان از طریق سایت ثبت‌نام کرده‌اند که استان‌ مازندران با ثبت‌نام 2 هزار و 577 نفر بیشترین متقاضی شرکت در این جشنواره را داشته است.

وی با بیان اینکه برخی استان‌ها به دلیل محدودیت‌ها از متقاضیان به صورت حضوری ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در برخی استان‌ها ثبت‌نام علاوه بر اینترنتی به صورت کتبی و حضوری نیز صورت گرفته است بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود تعداد نهایی متقاضیان تا 15 هزار نفر برسد.

میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کننده در رشته قرائت است، گفت: رشته قرائت با 2 هزار و 854 نفر بیشترین متقاضی را دارد، همچنین رشته‌های ترتیل با یک‌هزار و 202 نفر، اذان با 994 نفر، حفظ 20 جزء با 652 نفر و. حفظ کل با 425 نفر به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌هایی که تا مرحله استانی برگزار می‌شود نیز بسیار بالاست، افزود: رشته‌های صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز 3 هزار و 520 نفر و مفاهیم 6 هزار و 500 نفر شرکت‌کننده دارد که بیشترین متقاضیان شرکت در رشته صحت قرائت حمد و سوره دختران 8 تا 15 ساله هستند.

مرحله استانی جشنواره مدهامّتان از نیمه شهریورماه تا 31 مهرماه برگزار می‌شود و برترین‌های هر رشته به مرحله کشوری راه خواهند یافت. مرحله کشوری این رقابت‌ها 23 تا 26 آذرماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها