مهران رجبی در گفتگو با «بسیج»:

سبک منحصر به فرد مرحوم رشیدی/رمز موفقیت مرحوم رشیدی خاکسار بودن و احترام به همه افراد حرفه بود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آقای رشیدی سبک بازی تلفیق صدا و حرکات دستی داشتند که ویژگی خاص ایشان در موقع ادای دیالوگ بود، به عنوان برند آقای داود رشیدی اینگونه شناخته شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مرحوم رشیدی از هنرمندان صاحب برند و سبک و از اکابر و چهره ماندگار بازیگری در ایران بودند.

وی افزود: ما تعدادی از این عزیزان را داریم که به همین دلایل لازم است قدر آنها را بدانیم که یکی یکی از بین ما می روند و باعث تاسف است و من هم فوت عزیز دلمان آقای رشیدی را به شما و همه مخاطبانتان تسلیت عرض می کنم.

رجبی ادامه داد: جوانها اگر می خواهند به رستگاری برسند باید به پدر و مادر خود و بزرگتر ها احترام بگذارند خدا رو شکر هنرمندان جوان به اکابر حرفه ای خود احترام می گذارند و هیچ اشکالی هم ندارد که باز هم تذکر داده شود چرا که این گوهر احترام گذاشتن فراموشمان نشود، همه ما شایسته پذیرش این سخن هستیم که به بزرگترمان احترام بگذاریم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: آقای رشیدی سبک بازی تلفیق صدا و حرکات دستی داشتند که ویژگی خاص ایشان در موقع ادای دیالوگ بود، به عنوان برند آقای داود رشیدی اینگونه شناخته شد ایشان بسیار شیرین سخن بودند و دیالوگ ها را خیلی زیبا بیان می کردند و مال خود می کردند و به همین دلیل صدای ایشان بسیار دل نشین بود.

رجبی اظهار داشت: رمز موفقیت مرحوم رشیدی خاکسار بودن و احترام به همه افراد حرفه به دور از حاشیه بودن و منشی بود که از خانواده و پدران ایشان به وی به ارث رسیده بود.

ارسال نظرات