خبرهای داغ:

امیدوارم فرهنگ قدرشناسی و تکریم ایثارگران ترویج داده شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام زین العابدین(ع) سپاه امامت تبریز در دیدار با حسن اصل صدیقی یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد: فرهنگ قدرشناسی و تکریم ایثارگران ترویج داده شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۰۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی بهربیگی افزود: دیدار با خانواده رزمندگانی که برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت با دشمن جنگیده و برخی به مقام والای شهادت نائل شدند و برخی جانبازی و آزادگی را مدال افتخار خود کردند از وظایف مهم و اولویت دار ماست.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب با دیدن انس و مودت مردم با خانواده های شهدا و نحوه تکریم آزادگان ایثارگران به شدت عصبانی می شوند چراکه آن ها توطئه خود را برای جدا کردن نسل امروز با رزمندگان و شهدا و خانواده های آن ها، نقش بر آب می بینند و این یکی از برکات همین دیدارهاست.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) نیز در صحبت هایی با اشاره به رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحیه جهادی و شهادت طلبی جوانان آن روز ها را عامل پیروزی در جنگ تحمیلی دانست.

محمدباقر ارجمند افزود: امروز نیز مقاومت و پیروزی در جنگ فرهنگی یا جنگ نرم نیز مستلزم روحیه جهادی و ولایتمداری است که این مهم با الگو گرفتن از سیره شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس محقق خواهد شد.

در پایان این دیدار صمیمی، با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود، از صبر و استقامت جانباز و آزاده حسن اصل صدیقی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها