افتتاح واجرای 466 طرح عمرانی هفته دولت وسفر رئیس جمهوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: کلنگ زنی و بهره برداری از 466 طرح عمرانی در هفته دولت و سفر رئیس جمهوری به استان با چهار هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار بخشی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید به مردم این استان در سالجاری است.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۸۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
پژمان نیک اقبالی با تبریک هفته دولت افزود: 285 روستای این استان در دولت یازدهم از زیرساخت های آب و گاز بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه، گازرسانی به 185 روستای استان در سه سال اخیر انجام شد، افزود: هم اکنون شاخص بهره مندی از گاز خانگی در مناطق روستایی این استان 70 درصد و برابر با میانگین آمار کشوری است.
معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه، در سفر هیات دولت یک هزار و 400 میلیارد ریال برای توسعه گاز رسانی به روستاهای این استان تصویب شد، گفت: در صورت جذب این اعتبار تا پایان سال 96 شاخص برخورداری از گاز خانگی در این استان به بیش از 90درصد خواهد رسید.
نیک اقبالی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: اجرای طرح های آب رسانی به 100 روستای استان از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم در این استان است.
وی بیان کرد: هم اکنون شاخص بهره برداری مناطق روستایی استان از آب روستایی 70 درصد است در حالی که میانگین این آمار در کشور 72 درصد است.
معاون امور عمرانی استان با بیان اینکه، هم اکنون 27 طرح آبرسانی در 473 روستا در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد: میزان بهره مندی از آب روستایی این استان در آینده نزدیک تحول چشمگیری پیدا کند.
پژمان نیک اقبالی، ساخت 80 خانه بهداشت و افزایش سرانه درمان از 260 هزار ریال به 850 هزار ریال را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی بیان کرد.
وی، اجرای 50 کیلومتر آزاد راه در مسیر یاسوج به شیراز، اجرای طرح سد تنگ سرخ و تصفیه خانه رودخانه بشار برای تامین آب آشامیدنی شهر یاسوج، ایجاد امکان پرواز در شب و انواع هواپیما در فرودگاه شهر یاسوج، تکمیل طرح راه آهن یاسوج به اقلید را از برنامه های در دست اجرا و آینده توسعه استان دانست.
معاون عمرانی بیان کرد: راهبرد اصلی دولت برای شتاب بخشی به روند توسعه در این استان تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزا با حمایت بخش خصوصی است.
ارسال نظرات